2012年4月26日木曜日

清教徒の信仰、ピューリタン




清教徒の信仰、ピューリタンGeneral Information 一般的な情報

Puritans was the name given in the 16th century to the more extreme Protestants within the Church of England who thought the English Reformation had not gone far enough in reforming the doctrines and structure of the church; they wanted to purify their national church by eliminating every shred of Catholic influence. In the 17th century many Puritans emigrated to the New World, where they sought to found a holy Commonwealth in New England.ピューリタンの教会だった名前を指定の他の宿泊は16世紀への極端なプロテスタント構造内の教会のイングランド教改考えに十分な英語の改革は、これまで行っていたこと、彼らが細断処理をすべて排除する国家教会での浄化したかったする影響はカトリック。世紀17、多くのピューリタンが求め移住する新世界、彼らはイギリス連邦を新しい聖なる見つかりました。 Puritanism remained the dominant cultural force in that area into the 19th century.清教徒は、世紀の文化力で支配的なまま19エリアに。

English Puritanism英語清教徒

Associated exclusively with no single theology or definition of the church (although many were Calvinists), the English Puritans were known at first for their extremely critical attitude regarding the religious compromises made during the reign of Elizabeth I. Many of them were graduates of Cambridge University, and they became Anglican priests to make changes in their local churches.関連は、教会の排他的で単一のの定義は神学や(ただし、カルヴァンをした多くの)、英語のピューリタンは、それらの知られていた多くの最初のために第1非常に批判的な態度エリザベスの治世中に関連した妥協を宗教ケンブリッジ大学した卒業生、彼らは教会となった聖公会のローカルの変更を司祭をする。 They encouraged direct personal religious experience, sincere moral conduct, and simple worship services.彼らはサービスを、誠実道徳的行為を、簡単な礼拝奨励直接個人宗教的な体験。 Worship was the area in which Puritans tried to change things most; their efforts in that direction were sustained by intense theological convictions and definite expectations about how seriously Christianity should be taken as the focus of human existence.礼拝は、ほとんどの変更のことをされた領域にしようとしたピューリタンとは、、その方向での努力が存在人間のした持続的で強烈な焦点としてされた神学であるキリスト教が真剣にどのように期待について明確な信念と。

After James I became king of England in 1603, Puritan leaders asked him to grant several reforms. 1603後ジェームズは王となった私は、イングランドのピューリタンの指導者は改革を、いくつかの許可を求め、彼を。 At the Hampton Court Conference (1604), however, he rejected most of their proposals, which included abolition of bishops. )でハンプトンコート会議(1604年、しかし、彼は司教の廃止を、含まれて拒否された提案の大部分を。 Puritanism, best expressed by William Ames and later by Richard Baxter, gained much popular support early in the 17th century.清教徒は、最高のバクスターリチャード表現ウィリアム以降でエイムズと、世紀の17のサポートを初期得た多くの人気が高い。 The government and the church hierarchy, however, especially under Archbishop William Laud, became increasingly repressive, causing many Puritans to emigrate.階層しかし、特に下の大司教ウィリアムロード教会の政府が、移民となったますます抑圧し、原因ピューリタンは、多くの。 Those who remained formed a powerful element within the parliamentarian party that defeated Charles I in the English Civil War.人敗北議員の党内強力な要素のまま形成されたチャールズ1世戦争に英語市民。 After the war the Puritans remained dominant in England until 1660, but they quarreled among themselves (Presbyterian dominance gave way to Independent, or congregational, control under Oliver Cromwell) and proved even more intolerant than the old hierarchy.戦後ピューリタンは1660ままで支配的なまでイングランドが、彼らはクロムウェルの間で口論自体(長老オリバー管理下に支配が与えたように、独立、会衆、または)、階層証明も以上古い偏狭より。 The restoration of the monarchy (1660) also restored Anglicanism, and the Puritan clergy were expelled from the Church of England under the terms of the Act of Uniformity (1662). Thereafter English Puritans were classified as Nonconformists.ピューリタンの聖職者修復の君主()1660も復元英国国教会、および緩和さ、教会が追放さから分類ピューリタンされた英語のイングランドで用語法の均一性(その後)1662。

American Puritanismアメリカの清教徒

Early in the 17th century some Puritan groups separated from the Church of England. Among these were the Pilgrims, who in 1620 founded Plymouth Colony. Ten years later, under the auspices of the Massachusetts Bay Company, the first major Puritan migration to New England took place.初期イングランド教会の17から分離世紀いくつかのグループは、ピューリタンこれらの中にコロニーをした巡礼者は、でプリマス1620設立10年後、イングランドへの新規移行で主催の、最初の主要なピューリタン会社マサチューセッツ湾した場所です。 The Puritans brought strong religious impulses to bear in all colonies north of Virginia, but New England was their stronghold, and the Congregationalist churches established there were able to perpetuate their viewpoint about a Christian society for more than 200 years.ピューリタンは、しかし、バージニア、すべて負担もたらした強い宗教的な衝動を植民地北ニューイングランドとされた彼らの要塞、教会の教会は何年に設立200以上のキリスト教社会の視点について永続あったことができます。

Richard Mather and John Cotton provided clerical leadership in the dominant Puritan colony planted on Massachusetts Bay.リチャードマザーとジョンコットンは、ベイにマサチューセッツ州植林提供事務リーダーシップを植民地ピューリタン支配。 Thomas Hooker was an example of those who settled new areas farther west according to traditional Puritan standards.トーマスフッカーは、標準的ピューリタンだった応じてさらに西の例の部分を新しい人定住した。 Even though he broke with the authorities of the Massachusetts colony over questions of religious freedom, Roger Williams was also a true Puritan in his zeal for personal godliness and doctrinal correctness.宗教の自由もの質問の植民地でマサチューセッツ州当局との破ったかかわらず、彼は、ロジャーウィリアムズは正当だったのも事実彼のピューリタンの教義熱意個人信心と。 Most of these men held ideas in the mainstream of Calvinistic thought. In addition to believing in the absolute sovereignty of God, the total depravity of man, and the complete dependence of human beings on divine grace for salvation, they stressed the importance of personal religious experience. These Puritans insisted that they, as God's elect, had the duty to direct national affairs according to God's will as revealed in the Bible.男性のほとんどは、カルヴァンの主流のアイデアを開催思った。神の主権絶対に信じてはまた、堕落の人の合計と、恵みの救いの神人間人間の依存性は完全に、彼らの重要性を強調個人的な宗教経験は、これらのピューリタン聖書次期主張は、神は、としての国政で明らかになるとの神に従ってするように指示、義務があった。 This union of church and state to form a holy commonwealth gave Puritanism direct and exclusive control over most colonial activity until commercial and political changes forced them to relinquish it at the end of the 17th century.状態教会この組合の連邦を聖なるに形成変更創立記念までの商業と政治活動上のほとんどの植民地支配をピューリタニズムに直接かつ排他的な世紀の強制17日の終わりにそれらを放棄する。

Because of its diffuse nature, when Puritanism began to decline in America is difficult to say.にアメリカのために、その拡散性、減少し始めたピューリタニズムと言うことは困難です。 Some would hold that it lost its influence in New England by the early 18th century, but Jonathan Edwards and his able disciple Samuel Hopkins revived Puritan thought and kept it alive until 1800.いくつかのが、希望を保持早期に、英国の新しい影響を、それが失われた18世紀ジョナサンエドワーズと彼のことは弟子サミュエルホプキンスは思ったピューリタンを復活させ、生きていたそれが1800年まで。 Others would point to the gradual decline in power of Congregationalism, but Presbyterians under the leadership of Jonathan Dickinson and Baptists led by the example of Isaac Backus (1724 - 1806) revitalized Puritan ideals in several denominational forms through the 18th century.その他、組合教会電力徐々に衰退を指すようになるのが、長老派教会- (1724バッカスの下でのリーダーシップのアイザックの例でジョナサンディキンソンとバプテスト主導1806年)18世紀を通じて、いくつかの宗派形で活性化ピューリタンの理想。

During the whole colonial period Puritanism had direct impact on both religious thought and cultural patterns in America.アメリカ中に全体の植民地時代の文化パターンと直接的な影響を両方の宗教思想いた清教徒の信仰。 In the 19th century its influence was indirect, but it can still be seen at work stressing the importance of education in religious leadership and demanding that religious motivations be tested by applying them to practical situations.世紀には19の影響がなかった間接的、それは状況ができる実用的になるも教育の重要性を強調して見られで、それらを宗教的な指導力と適用することによってテストされる動機は、宗教的な要求が。

Henry Warner Bowdenヘンリーワーナーボウデン


アメリカ人は本当に何を選択してください

Bibliography 書誌
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Puritanism清教徒の信仰

Advanced Information 詳細情報

Puritanism was a loosely organized reform movement originating during the English Reformation of the sixteenth century.清教徒の信仰世紀れた緩やかに組織改革、16英語の改革の動き発信中。 The name came from efforts to "purify" the Church of England by those who felt that the Reformation had not yet been completed.名前は完了していたまだからは努力があったの改革が感じに"誰が浄化"とは、教会のイングランド。 Eventually the Puritans went on to attempt purification of the self and society as well.最終的にはピューリタンのでなく、社会と自己浄化を試みるの行ったの。

History歴史

The theological roots of Puritanism may be found in continental Reformed theology, in a native dissenting tradition stretching back to John Wycliffe and the Lollards, but especially in the theological labors of first - generation English reformers.根の清教徒神学最初の労働者5月に発見大陸ワイクリフ改革派の神学、ジョンへのネイティブ反対伝統ストレッチバックと神学が、特に、ロラーズ-次世代英語改革を。 From William Tyndale (d. 1536) the Puritans took an intense commitment to Scripture and a theology which emphasized the concept of covenant; from John Knox they absorbed a dedication to thorough reform in church and state; and from John Hooper (d. 1555) they received a determined conviction that Scripture should regulate ecclesiastical structure and personal behavior alike.ピューリタンからウィリアムティンダル(民主党1536)契約という考え方を強調した神学強烈な啓典とへのコミットメントを、ノックス、ジョンは状態の教会と献身を吸収の徹底改革、1555年からジョンフーパー(民主党)彼らは同様に受信決定という信念を行動を個人的な必要が規制の教会の構造と聖書は。

Puritans achieved a measure of public acceptance in the early years of Queen Elizabeth's reign.ピューリタンの治世エリザベス女王年間の早期受け入れの公共達成の寸法を測る。 They then suffered a series of reverses that lasted through the reigns of her successors James I and Charles I.彼らは、一連の被害第1反転チャールズジェームズ1世の後継者が続いたを通じて支配の彼女 In the days of James I some Puritans grew discouraged about their reforming efforts and separated entirely from the Church of England. These Separates included the "Pilgrims," who after a sojourn in Holland established in 1620 the Plymouth Colony in what is now southeastern Massachusetts.ジェームズ日で、私もピューリタンの努力改革の成長推奨について、イギリスで区切られた完全に教会から、これらを分離"が含まれ"巡礼者を、誰マサチューセッツ滞在後南東1620オランダに設立今プリマスですコロニーでどのような。

When Charles I attempted to rule England without Parliament and its many Puritan members, and when he tried systematically to root Puritans out of the English church, a larger, less separatistic body emigrated to Massachusetts Bay (1630), where for the first time Puritans had the opportunity to construct churches and a society reflecting their grasp of the word of God.時チャールズ1世は、ピューリタンの多くは、しようと支配イングランドなく議会とのメンバーと、彼がいたとしたピューリタン時間は最初の体系)をするルートピューリタンのうち1630(英語教会、大、マサチューセッツ州以下separatistic体が移住する湾機会神の言葉を構築する教会を把握して彼らの社会を反映し。 In England other Puritans continued the struggle for reform.イギリスでは、他のピューリタンの改革闘争を続けた。 When war with Scotland forced Charles I to recall Parliament in 1640, civil war was the ultimate result.時スコットランドとの戦争は1640強制チャールズは議会をリコールする私は、内戦が結果だった究極の。

That conflict ended with the execution of the king (1649), the rise of Oliver Cromwell to the protectorate of England, the production of the Westminster Confession and Catechisms, and the erection of a Puritan Commonwealth.それは紛争は、英国1649の実行終了と王()の保護のクロムウェルにオリバー上昇の、とcatechisms告白生産のウェストミンスターと、ピューリタン連邦勃起。 Yet Cromwell, for all his abilities, found it impossible to establish a Puritan state.しかし、クロムウェルは、能力のすべての彼の状態を発見それはピューリタン不可能に確立します。 After his death (1658), the people of England asked the son of Charles I to return, a restoration marking the collapse of organized Puritanism in England. )の後彼の死(1658年、イングランドの人々はイングランドピューリタニズムの組織に求められる崩壊を息子のマーキング修復に戻り、私はチャールズ。 Across the Atlantic a vital Puritanism survived only a little longer.長い間で大西洋重要な小さなピューリタニズムは生き残っただけ。 By the time of Cotton Mather (d. 1728) Indian warfare, the loss of the original Massachusetts charter, and a growing secularization had brought an end to Puritanism as a way of life in America.世俗成長とでは時間のコットンマザー(民主党1728損失)インド戦は、元マサチューセッツ州のチャーター、アメリカでの生活持っていた方法として、ピューリタニズムに終止符を。

Convictions信念

Puritanism generally extended the thought of the English Reformation, with distinctive emphases on four convictions: (1) that personal salvation was entirely from God, (2) that the Bible provided the indispensable guide to life, (3) that the church should reflect the express teaching of Scripture, and (4) that society was one unified whole.清教徒は、一般:4信念独特の重点拡張、英語の改革思想を(1)は、個人の救いは、完全に神から、(2)は、聖書は人生不可欠ガイドを提供、(3)教会は反省しなければならない啓典教授明示、(4)社会全体のした1つの統一。

The Puritans believed that humankind was utterly dependent upon God for salvation. With their predecessors in England and with Luther and Calvin they believed that reconciliation with God came as a gift of his grace received by faith. ピューリタンの信仰信じの人類がいたに依存して、神は全く救いとその前任者と。 にあるルターイングランドとカルバンの恵みを受信彼らは信じて、彼の贈り物として和解をした神がいる。 They were Augustinians who regarded humans as sinners, unwilling and unable to meet the demands, or to enjoy the fellowship, of a righteous God apart from God's gracious initiative.彼らは人間だったのaugustiniansをみなして罪人、反抗的な、神正義ができないを満たすために、または要求を、お楽しみの交わりを除き、イニシアチブから神の恵み。

But Puritans also made distinctive contributions to the general Reformed idea of salvation.しかし、ピューリタンもの救いというの改革への貢献を、一般的な独特した。 They advocated a "plain style" of preaching, as exemplified in the masterful sermons of John Dod (1555 - 1645) and William Perkins (1558 - 1602), which was consciously designed to point out simply the broad way of destruction and the strait gate to heaven. They also placed a new emphasis on the process of conversion.彼らは門を破壊し、海峡の方法広範な主張だけを指すようアウト設計"普通スタイルを"の説教として例示で見事な説教のジョンドッド(意識1555だった - 、ウィリアムパーキンス)1645(1558から1602 天国へ。また、変換プロセスの上に新しい重点を置きました。 In the journals and diaries of leaders like Thomas Shepard (1605 - 49) they charted the slow, and often painful, process by which God brought them from rebellion to obedience.回)雑誌49〜1605(や日記の指導者のようにトーマスシェパード彼らは服従反乱を図表に遅い、から痛みを伴う場合は、それらをもたらしたプロセスを、神は。 They also spoke of salvation in terms of "covenant." In the notes to the Geneva Bible, the translation of proto - Puritans completed during the reign of Mary Tudor, emphasis was on a personal covenant of grace, whereby God both promised life to those who exercised faith in Christ and graciously provided that faith, on the basis of Christ's sacrificial death, to the elect.また、契約の話"の観点からの救い"を強調チューダー、メアリーでノートに聖書の、ジュネーブ翻訳中にピューリタン完了-の原始の治世のものの両方を約束人生神だった個人契約の恵みそれによって、人とキリストへの信仰を行使優雅提供信仰、死の犠牲キリスト基盤の、当選者に。


どのようにロバート·グールド·ショーは、内戦で有名になった

Later Puritans expanded the idea of covenant to take in the organization of churches, seen most clearly in the rise of Congregationalism (or Independency) and the structuring of all society under God, of which the "Holy Commonwealths" of Massachusetts and Connecticut were the major examples.その後ピューリタン社会のすべての構造と)独立性のアイデアをの拡大契約またはかかる(の組合教会上昇組織の教会、見た中で最も明確に、神の下にこれの"Commonwealths"のマサチューセッツ聖霊とコネチカットがあったの主要な例を示します。

With the early English Reformers the Puritans believed, second, in the supreme authority of the Bible. The use of Scripture, however, soon came to be a great cause of offense between Puritans and their Anglican opponents and among Puritans themselves. 聖書では、早期英語改革派は、ピューリタンは信じて2番目の最高権威のインチの啓典を使用しかしすぐに自分ピューリタンの間で聖公会の相手とし、ピューリタン来たすることが大きな原因との間の攻撃。 Puritans, Anglicans, and the many in between all believed in the Bible's final authority. But Puritans came to argue that Christians should do only what the Bible commanded.ピューリタン、英国国教会、および権限を多くの決勝での聖書の間のすべての信じている。しかし、ピューリタンが命じ聖書が来たのかだけと主張キリスト教徒は必要ありません。 Anglicans contended rather that Christians should not do what the Bible prohibited. The difference was subtle but profound. 英国国教会は禁止主張ではなく、聖書は何のキリスト教徒が必要はありません。違いは深いものだった、微妙だ。 Among Puritans considerable differences eventually appeared over what Scripture demanded, especially in questions relating to the church.違いの中でピューリタンかなり最終的に教会の聖書は、どのような登場で要求し、関連の質問は特にインチ

Some (mostly in England) contended for a presbyterian state - church organization, others (in Massachusetts and Connecticut) supported a congregational organization in league with the state, while still others (English Independents and Baptists as well as Roger Williams in New England) believed that the Bible mandated congregational churches separate from the state.いくつかの(主にイングランド)の状態長老主張のための-教会の組織を、無所属、英語も他の人が(バプテスト信じニューイングランド)のウィリアムズロジャー同様でありながら、他の(マサチューセッツ州、コネチカット)をサポート会衆組織のリーグでの状態、聖書の状態義務付けられて会衆の教会を別の。 In short, Puritans disagreed with Anglicans about the way to interpret the Bible, but they differed among themselves about which biblical interpretations were best. The former disagreement dominated English religious life so long as the king and his episcopalian allies were in control.要するに、ピューリタンが聖書を解釈するために反対の方法英国国教会については、しかし、聖書の最高れた解釈は、どの彼らは異なる同士。王とコントロールの同盟者が彼の米国聖公会の元意見の相違が支配英語宗教長いのでライフを得る。 The latter came to the fore after the success of the Puritan Revolution, and it led to the disintegration of Puritanism in England.後者は革命だったにピューリタンの成功前面後、それはイギリスでの清教徒崩壊につながった。

These disagreements should not hide the Puritans' overriding commitment to the authority of Scripture. They made as serious an attempt as has ever been made in the English - speaking world to establish their lives on the basis of biblical instruction. When Puritan efforts to reform the kingdom of England faltered in the last years of Elizabeth's reign, they turned to the one sphere they could still control, their individual families.これらの意見の相違は、啓典の権威'をオーバーライドするコミットメントをピューリタン非表示にしないでください。彼らが作った改革重大な試み基礎としてて、これまでに行った上での生活を確立するのに圏-英語聖書の命令時に努力ピューリタンは、イングランドの王国が統治の年のエリザベス最後の行き詰まりで、彼らがコントロールも球は可能になって1つに、個々の家族。 It was during this period around 1600 that Puritans began to place new emphasis on the sabbath, to revive family worship, and to encourage personal acts of mercy to the sick and dying.それは、重点を新しいれた時に、この配置になったことピューリタンは、1600期間の周り安息日家族復活への礼拝を、死や病気への慈悲のことをお勧め個人的な行為です。 When Puritan prospects brightened in the 164os, this "spiritualization of the household" emerged into the open.時ピューリタンの見通しは、家庭明るくで164os浄化をの"、この"オープン浮上した。

Puritans believed, third, that the church should be organized from Scripture. Anglicans contended that episcopacy, since it was tried and tested by time and did not violate any command of Scripture, was a godly and appropriate way of organizing the church. ピューリタンは、啓典と考えられて、3番目、そこから整理する必要があります教会が。英国国教会の教会コマンドを啓典、競合主教はそれ以来、それが裁かれ、違反していない時間とのテストも、適切な方法の整理信心深いでした。 Puritans responded that the defenders of episcopacy missed the point, for they neglected to follow the positive teachings of the Bible. Puritans argued that Scripture laid down specific rules for constructing and governing churches.彼らは守備が見逃した主教のポイントを、無視というピューリタンの反応聖書正教えに従ってください。ピューリタンの教会を主張した統治および構成のルールを聖書はレイアウト、特定のダウン。 Furthermore, the Bible taught a system of church order that was not based on bishops.さらに、聖書は司教基づいてシステムを教えではなかったため教会。 Puritans maintained this conviction even when they failed among themselves to agree on what that biblical system was.され、彼らが失敗した中で自分自身をシステムが同意聖書は何もピューリタンの維持、この信念を。 But even these disagreements were fruitful, for they grounded the modern polity of Presbyterians, Congregationalists, and Baptists as well.しかし、これらの意見の相違もした実り多いもの、政体をの長老現代人は接地のCongregationalistsと、キリスト教バプテスト。

The reason that Puritan beliefs concerning salvation, Scripture, and the church created such upheaval was their fourth basic conviction, that God had sanctioned the solidarity of society. Most Puritans believed that a single, coordinated set of authorities should govern life in society.その理由は、ピューリタンの信仰と、聖書、に関する救済を教会が激変を作成このような社会だった 4番目の基本的な信念は、その連帯を認可した神は、ほとんどのピューリタンは信じている社会単一のセットが調整、生活を支配する必要があります当局。 The result was that Puritans sought nothing less than to make all England Puritan. Only late during the Puritan Commonwealth did ideas of toleration and of what is known today as pluralism arise, but these ideas were combated by most Puritans themselves and firmly set to rest for another generation by the restoration of Charles II.結果はピューリタンだったが、イングランドのすべてのピューリタンのようにも求めても少ない。のみコモンウェルスピューリタン後半に寛容のアイデアはせず、発生する多元主義は、今日知られているのかが、これらのアイデア自体はピューリタン最もれたと戦うで、しっかりと休むように設定チャールズ2世の復元、別の世代。

From a modern vantage point the intolerance entailed by a unified view of society has harmed the Puritans' reputation.社会から近代的な視点のビューで統一entailed不耐症の評判を'7950ピューリタン。 From a more disinterested perspective it is possible also to see great advantages.利点も参照してくださいな投稿が可能ではありませんそれは公平な視点。 The Puritans succeeded in bursting the bonds of mere religiosity in their efforts to serve God.ピューリタンは神に仕えるの努力で、単なる宗教の成功で債券を破裂。 Puritanism was one of the moving forces in the rise of the English Parliament in the early seventeenth century.清教徒の信仰世紀だった17の初期議会の英語の上昇力の1つ移動します。 For good and for ill, it provided a foundation for the first great political revolution in modern times.良いとの病気、それは時代に近代的な革命の最初の偉大な政治的基礎を提供した。 It gave immigrants to Massachusetts a social vision whose comprehensively Christian character has never been matched in America.これは、アメリカでは移民を与えたことはされて一致したマサチューセッツ州の社会ている文字、キリスト教を総合的にそのビジョンを。 And, for such a putatively uncreative movement, it liberated vast energies in literature as well.そして、運動などと推定さ創造的でない、それも文学として広大な解放エネルギーをします。


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Notable Puritans著名なピューリタン

The Puritans enjoyed a great number of forceful preachers and teachers.ピューリタンは、教師強制説教と楽しんで大きな数を示します。 The learned Dr. William Ames explained "the doctrine of living of God" in The Marrow of Theology, a book used as a text during the first fifty years of Harvard College.大学を学んだ博士ウィリアムハーバード大学エイムズは、50年ぶりにテキストの使用される本説明"教義の生活、骨髄の神学の神"。 The sermons and tracts of William Perkins outlined with sympathy the steps that a repentant sinner should take to find God.説教とパーキンスウィリアム路の神と説明同情の手順を後悔見つけるためにしなければならない罪人は。 John Preston preached the severity of God's law and the wideness of his mercy fearlessly in the courts of James I and Charles I. John Owen, adviser to Cromwell and vice - chancellor of the University of Oxford, wrote theological treatises on the atonement and on the Holy Spirit which still influence Calvinistic thought in the English - speaking world.ジョンプレストンは副クロムウェルとするオーウェン、顧問説教神の重症度を第1ジョンとチャールズ1世法と奥行きの彼の慈悲大胆ジェームズの裁判所-オックスフォードの学長を大学、および償い書き込み神学論文を上聖霊はまだ世界-英語を話すに影響を与えるカルヴァン思想をします。 His contemporary, Richard Baxter, published nearly two hundred works expounding the virtues of theological moderation and the truths of what CS Lewis in the twentieth century would call "mere Christianity."神学的節度と真理のどのようなCSルイスの20世紀の美徳は、バクスターは、公開されて講釈動作ほぼ200リチャード彼の現代的な、キリスト教を単なると呼ぶ"。" In America, Boston's John Cotton labored to present God's glory in conversion, and Hartford's Thomas Hooker glorified God in the labors of the converted.アメリカでは、ボストンのジョンコットンとの栄光を示す神のに苦心の跡変換、ハートフォードのトーマスフッの労働者の神に栄光変換されます。

The Westminster Confession and Catechisms which Puritan divines wrote at the request of Parliament (1643 - 47) remain a guide to Reformed theology, especially in Presbyterian circles, to this day. ウェストミンスター信仰告白とcatechismsピューリタン神学は、(議会の要求に書いた1643年から1647年)日に改革ガイドまま神学長老、特に円この Together, the works of the Puritans comprise Protestantism's most extensive library of sacred and practical theology.一緒に、ピューリタンの作品は、神学ライブラリの神聖にして実用的な大規模な構成プロテスタントの最も。

Important as the contributions of ministers were, the greatest contribution of Puritans to Christian history probably resided with its laymen.重要だったの貢献のよう閣僚にキリスト教の歴史ピューリタンの貢献の最大の、おそらく素人の住んでいる。 The English - speaking world has never seen such a cluster of thoroughly Christian political leaders as the Lord Protector Oliver Cromwell, the governor of Massachusetts John Winthrop, or the governor of Plymouth William Bradford.英語-世界はブラッドウィリアムプリマス知事やマサチューセッツ州ジョンウィンスロップのあることが見られるようなクラスタを知事は、徹底的にキリスト教の政治指導者オリバークロムウェルプロテクターとして主。 These leaders erred, perhaps often, but they yet devoted their lives to public service, self - consciously and whole - heartedly, out of deepest gratitude to the God of their salvation.これらの指導者たちはしばしば過ちは、おそらく、彼らはまだ全体の意識と-献身の生活を、公共サービス、自己-心から、その神の救いのうちに深い感謝の意。

We also glimpse the genius of Puritanism when we look beyond its politicians to its writers.我々も垣間見ることの清教徒の天才作家ときに、その政治家を超えて私たちが見て。 It is all too easy to forget that John Milton, who in Paradise Lost dared "assert Eternal Providence / And justify the ways of God to men," had earlier defended the execution of Charles I and served as Cromwell's Latin (or corresponding) secretary.これは、男性はすべて、神のも簡単に忘れてはミルトン、ジョン、の方法をパラダイスロスト勇気"と正当化/プロビデンス永遠の主張、"秘書していた)、または対応する擁護以前実行される(ラテンのチャールズ1世は、提供としてクロムウェル。 John Bunyan served in Cromwell's army and preached as a layman during the Commonwealth before he was jailed in Bedford for his Puritan beliefs, where he redeemed the time by writing The Pilgrim's Progress.ジョンバンヤンは、軍の提供でクロムウェルと素人説教として連邦中に進行状況を前にの巡礼者だった彼は時間を書面による投獄の償還彼は、信仰フォード彼のピューリタン。 In America, Puritanism produced a woman poet of note in Anne Bradstreet (1616 - 72).アメリカでは、清教徒)は1616年から1672年(ブラッドアン生産女性詩人のノートです。 It also gave us the poems of Edward Taylor (1645 - 1729), a retiring country minister.また、首相与えた- 1729 1645私たちの詩をエドワードテイラー()、退職国。 Taylor's meditations, composed to prepare his own heart for quarterly celebrations of the Lord's Supper, are among the finest poems ever written by an American.テイラーの瞑想は、晩餐の主のお祝いの四半期の心のために自分で構成するための準備、彼、アメリカ人の間で最もによって書かれた詩まで。

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The Puritans resemble other groups in Christian history who, in forsaking all for God, have won back not only God but much of the world as well. They stand with the early Franciscans, the Protestant Reformers, the Jesuits, the Anabaptists, the early Methodists, and the Reformed Dutch of the late nineteenth century who, in their own separate ways, were transfixed by the glories of redemption and who went far in redeeming the world around themselves. With these groups the Puritans also verified the truth of the gospel words: they sought first the kingdom of God and his righteousness, and much more was added to them besides.ピューリタンも、世界のグループのような他のキリスト教の歴史捨て内のすべてののために、神が2連覇し、神だけでなく、多くの彼らはフランシスの初期に立つと、プロテスタントの宗教改革、イエズス会は、再洗礼派は、初期メソジストと、改革オランダ栄光の償還と、19世紀後半に釘付けにされ、別の方法自分たちで自ら行った世界中の欠点を補うにまで。単語福音とこれらグループの真実を検証ピューリタンも:彼らが求めて正義、彼の王国を神の最初のさらに多くのほかに追加されたため。

Mark A Nollマークノル
(Elwell Evangelical Dictionary) ()福音辞書をエルウェル

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Puritansピューリタン

Catholic Information カトリックの情報

One of the chief difficulties in studying the various movements loosely spoken of as Puritanism is to frame an exact definition capable of including the varied and sometimes mutually inconsistent forms of belief usually classified under that name. 1つの名前分類では、通常の信念のチーフ困難の形態矛盾相互時には勉強様々な様々なを含む動きを疎話さとしてですピューリタニズムはフレーム対応の定義を正確に。 In its original meaning it signified "those who strove for a worship purified from all taint of popery" (Maitland, op. cit. inf., 590).その意味で、元は"シニフィエ人オペアンプの努めたの汚染、すべての精製から崇拝カトリック"(メイトランド。〜Cit。infファイル。、590)。 A more recent writer adopting and expanding this definition adds: "The many various sects and persons who fall under this definition, were usually characterized both by an aversion from gaiety and by a passionate love of civic freedom" (Trevelyan, op. cit. inf., 60).最近の作家を採用し、定義の拡大は、この追加:"多くの様々な宗派と定義者は、この該当する、オペアンプされ、嫌悪感の両方の特徴通常からの情熱的な愛で陽気と市民の自由"(トリベルヤン。〜Cit。infファイル、60)。 We may see the first beginnings of English Puritanism in the attitude of those who in 1563 entered into the "Vestiarian Controversy" by opposing the use, by the clergy, of the cap and gown in daily life and of the surplice in church.我々は、使用"で反対論争"Vestiarian始まり、最初の参照してください可能性がありますのピューリタニズム英語のこれらの態度の人に入ったの1563、聖職者、教会のキャップ毎日とガウン生活の中でサープリスと。 English exiles from Geneva were active in the cause, and by 1565 their resistance to the queen's wishes subjected some of them to loss of benefices.からジュネーブ亡命は、英語、され、アクティブの原因と1565での禄損失の抵抗する人対象のいくつかを望むの女王が。 This controversy of rights and vestments developed into a controversy of polity, until Presbyterianism emerged in antagonism to Episcopalianism.政体のに論争聖公会の教義対立現れたの長老になるまでに開発したこの服の論争は、権利。 Yet in the process the movement developed on such divergent lines that Puritanism soon included three different theories of Church government.しかし、行のプロセス発散このような動きの開発には、清教徒はすぐに政府の理論を教会の異なる含まれて3。 First there were the moderates who were willing to retain government by bishops, though they preferred the title "superintendent", but who wished the usages of the Establishment to conform more nearly to Genevan practices.人を希望慣行近くにもっと適合するように設立の用途をジュネーヴにまず喜んで穏健派があったが保持政府が"監督のタイトル"が望ましい、しかし、彼らは司教。 Those who held this system were in agreement with the Scottish Presbyterianism which had been established by John Knox.人々はシステムを開き、このノックスジョンによって確立された合意とされていた長老スコットランド。 Secondly there were the strict Presbyterians who wished for the Calvinistic form of government as well as the theology and order of worship.第二にある礼拝された厳格な長老派教会をフォームのカルヴァン希望の政府だけでなく、神学の順序と。 In England the movement was led by Thomas Cartwright of Cambridge, whose doctrine that there should be equality of authority and that bishop and presbyter were all one was soon adopted in Scotland.イギリスでの動きは、スコットランドで採択されたリードすぐトマスカートライトのケンブリッジ、および権限をその教義がありますが平等だったこと司教1とすべてれた長老。 Thirdly there were the Free Churchmen or Independents who repudiated all coercive power in the Church and wished all men to be free in forming congregations.第三には集会をした無料教徒や無党派を強制力をすべて否定教会を形成し、希望無料ですべてのことに男性が。 Their leader was Robert Brown, whose followers were at first persecuted by Anglicans and Presbyterians alike, but whose descendants grew in power and influence until under Oliver Cromwell they became the predominant party.彼らのリーダーは、されたロバートブラウン、その長老や信者英国国教会迫害された最初で同様が、その子孫クロムウェルと成長のパワーオリバーの影響下でまで、彼らは党となった優勢。

The three bodies differed from one another in doctrine, in ecclesiastical polity, and in their view of toleration. 3つの団体が、で異なるから別の1つの教義教会で、政治と寛容ビューの自分です。 The strength of Puritanism as common to these three bodies lay in the results effected by the general study of the Bible, in which the Puritans learned the relations of man with God as exemplified in the histories and parables of Holy Writ.の清教徒強度は、体の3つの共通するこれらの令状聖レイアウトでのたとえ歴史や結果影響で一般的な研究に代表聖書のどの神としてピューリタンが学んだ男の関係をします。 This private study of the Scriptures was carried on by the aid of private interpretation which inevitably resulted in the multiplication of minor sects such as Fifth Monarchy men, Levellers, Diggers, and others.の聖書研究はこのプライベートなど宗派マイナー乗算の結果だった運ば必然的に民間援助に関するによって解釈5君主の男性、レベラーズ、ディガーズなどがあります。 Thus Puritanism could never attain a recognized dogmatic system.したがって清教徒システムを独断的な認識がない達成。 At first it shared many Calvinistic views with the theologians of the Established Church, but these were abandoned by some and Calvin's doctrines were rejected first by the Baptists and afterwards by the Quakers and the Unitarians.最初はが設立された教会、神学者カルヴァンのビューを共有多く、これらはunitariansのとされた捨てられたいくつかの最初の拒否カルバンされたの説がでクエーカーキリスト教バプテスト、その後で。 However, the lack of a consistent theology was the less felt because of the great stress which the Puritans laid upon "serving God in spirit and in truth" - by feeling and conduct rather than by doctrine.しかし、一貫性のある神学不足の"だったの真実の精神と料理の神で以下の感じ"にため、ストレスの偉大なピューリタンのレイアウト-感で教義を行うというよりも。 This spirit is most pronounced in the Puritan works which achieved the highest popularity: Bunyan's "Pilgrim's Progress", George Fox's "Journal", Thomas Ellwood's "History of My Own Life" and Baxter's "Saint's Everlasting Rest".この精神は、です:人気が高い達成作品のほとんど発音でピューリタンバンヤンの"天路歴程"、ジョージフォックスの"ジャーナル"、サンの永遠の休息をとる""トーマスエルウッドの"歴史の自分の人生"とのバクスター。 In matters of Church government some kind of system became necessary and the Scottish Presbyterians evolved a plan, embodied in the First Book of Discipline which had been drawn up in the Edinburgh Assembly of 1560, and which was concerned chiefly with the congregation itself.システムの種類に問題政府の一部教会の長老スコットランドになった必要な計画を進化の具現化にブックファースト規律の国会エジンバラのがあったされて策定1560およびそれ自体が集会を行った関係を主に。 This was supplemented by the Second Book of Discipline of 1578 which regulated the dependence of the congregation on the higher courts.これは、裁判所高い集会にによって補われた2番目の依存関係を規制1578本の規律。 By it Presbyterianism was fully established; for the superintendents were abolished and all authority was transferred from individual ministers to four bodies, the Kirk Session, the Presbytery, the Provincial Synod, and the General Assembly.長老で、それに設立された、完全、および廃止された監は、すべての権限は、体4からの移転、個々の閣僚、カークセッション、プレズビテリー、地方会議の、そして総会。


The English Puritans regarded this system from two diametrically opposed points of view.英語のピューリタンは、システムを考え、この反対正反対な観点から2つから。 It was approved by the Presbyterians and condemned by the Independents. But for a time they were kept united by the common necessity of opposing the alliance between the High Church party and the Crown which took place under James I. The struggle became political, and the Arminianism, Episcopalianism, and divine right of the sovereign maintained by the one party were opposed by the Calvinism, Presbyterianism, and Republicanism of the other.これは、長老派教会でされた承認無党派非難した。しかし、政治的、になった闘争は第1位でジェームズしたクラウンと時間はいた保管団結、党教会の一般的な必要性に反対高同盟間のアルミニウス、聖公会の教義、右の神のもう一つの主権維持さでの共和党した反対するカルヴァン主義、と長老。 When the enactments of the Long Parliament had resulted in victory for the Puritans, their own internal differences clamoured for settlement and the Westminster Assembly of 1643 was an unsuccessful attempt at composing them.時長期議会制定のピューリタンの結果だったのでの勝利、自分の内部の違いは彼らのために聞いてほしくて決済やウエストミンスター寺院、国会を構成しようとして失敗だった1643。 The four parties, Moderate Presbyterians, Scottish Presbyterians, Erastians, and Independents having quarrelled fiercely, agreed on a compromise favouring the Moderates. 4党、穏健長老、スコットランド長老派教会、Erastiansと、無所属は穏健派を持つけんか有利に妥協激しく、合意した。 The Presbyterians, however, gradually lost ground, owing to the growing power of the Independents who had the strong support of Cromwell and his army.長老は、しかし、徐々に失わ地上軍彼のクロムウェルとサポートをにより強いていた無所属成長力の。 They in their turn were destroyed as a political power by the Restoration, since when Puritanism ceased to be a force in England under that name, and survived only in the various Nonconformist sects which have increased and multiplied in number down to the present day, without, however, any augmentation of collective strength.修復時に、以来、名前にする力に清教徒が停止イングランドで彼らは、電力の政治ターンされたので破壊としてやなく生存に今日だけで様々なダウン宗派反逆児掛けて増加し、内の数字しかし、集団的強度の増加。 Many of these bodies have long ceased to represent Puritanism in any respect save that of dissent from the Established Church.体、これらの多くのセーブがある点もの清教徒を長期停止表している設立教会の反対から。 One of the most picturesque incidents in the history of Puritanism and one of far reaching influence on subsequent American history was the departure of the "Pilgrim Fathers" - seventy-four English Puritans and twenty-eight women - who sailed from England in the May Flower and landed on Plymouth Rock, 25 December, 1620. 1つは、歴史の中で歴史の事件で最も美しいのピューリタニズムとアメリカの1つの後続に影響をはるかに達して花ピルグリムファーザーズ"だったの出発" - 74英語のピューリタンと28の女性- 5月に出航からイングランドとは1620、着陸にプリマスロック、25年12月。 There they founded a colony, representing both types, the Plymouth colony being Congregationalists, the Massachusetts Bay settlers, Presbyterians.そこでは型を設立植民地の両方、を表す、プリマス植民地Congregationalistsをされて、マサチューセッツ湾入植者、長老。

Publication information Written by Edwin Burton.出版物の情報バートンエドウィン執筆した。 Transcribed by ME Smith. The Catholic Encyclopedia, Volume XII.スミスによって転写私。カトリック百科事典は、ボリューム12を。 Published 1911. 1911年公開された。 New York: Robert Appleton Company.ニューヨーク:ロバートアップルトン会社。 Nihil Obstat, June 1, 1911.ニヒルのObstat、1911年6月1日。 Remy Lafort, STD, Censor.レミーLafortはで、STD、検閲を行う。 Imprimatur. +John Cardinal Farley, Archbishop of New York許可+ジョン枢機卿ファーリー、ニューヨークニューヨーク大司教の

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